Terkini

DiJilat Kemaluan Ketika Tidur, Satu Mimpi Ngeri Bagi Wanita Ini

MENYERAMKAN. Seorang wanita mengalami detik-detik menakutkan apabila mendapati seorang lelaki sedang menjilat kemaluannya ketika dia sedang tidur di sebelah kekasihnya di rumah mereka di Sydney, Australia.

DiJilat Kemaluan Ketika Tidur, Satu Mimpi Ngeri Bagi Wanita Ini

Kejadian itu berlaku pada pukul 3.30 pagi selepas suspek, Joseph Taouk, 35, berjaya memecah masuk ke rumah wanita terbabit.

Pada mulanya dia menyangka lelaki itu adalah kekasihnya namun selepas 20 saat, ketika wanita itu mengangkat tangan, dia terkejut kerana tangannya itu tersentuh teman lelakinya yang sedang nyenyak tidur di sebelahnya.

Dia yang terkejut kemudiannya memegang tangan Joseph sambil mencengkam kuku di tangan lelaki itu dan menjerit.


Joseph memberitahu dia menyangka itu adalah rumah persinggahan dan pintu rumah pula kebetulan terbuka.

Joseph dihalau keluar dari rumah itu dan pasangan berkenaan kemudiannya membuat laporan polis. Beberapa jam selepas itu, polis menemui Joseph sedang berjalan di kawasan berhampiran dalam keadaan berpeluh dan ketakutan.

Joseph telah dihadapkan ke sebuah mahkamah tempatan dan dia mengaku salah atas tuduhan melakukan serangan seksual serta memecah masuk ke rumah wanita terbabit.

Hakim menjatuhkan hukuman penjara dua tahun ke atasnya. Joseph juga menulis surat memohon maaf dan memberitahu dia mengalami masalah mental. – Agensi/Mynewshub.cc


No comments