Terkini

Video : Wanita DiGilis Kejam Selepas DiRagut

SEORANG wanita bukan sahaja diragut beg tangannya, malah turut cedera parah selepas digilis di kepala oleh seorang lelaki dalam kejadian ragut yang dipercayai berlaku di Kapar, Klang, kelmarin.

Video : Wanita DiGilis Kejam Selepas DiRagut

Menerusi rakaman kamera litar tertutup (CCTV) berdurasi 19 saat, mangsa dikatakan dalam perjalanan pulang ke rumahnya dan berjalan seorang diri di laluan sunyi.

Mangsa secara tiba-tiba direntap dari belakang oleh seorang penunggang motosikal, menyebabkan mangsa terjatuh di jalan raya.


Peragut berhati binatang itu kemudian berpusing balik ke arah mangsa, lalu melanggar mangsa di bahagian kepala.

Netizen berpendapat peragut ‘syaitan’ itu tidak seharusnya dilepaskan dan meminta agar pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) menjalankan siasatan secepat mungkin.

“Tolong share kat orang yang selalu backup kesian kat peragut, dah ada contoh terbaik ni, memang rugi kalau tak belasah peragut, dah banyak nyawa hilang disebabkan puak bangsat ni… Maaf kerana emosi, terlalu kesian pada mangsa,” tulis Azrin Husnie di ruangan komen.

“Hati ko kering meragut dan langgar macam tu, macam anak patung mangsa tu tak berdaya melawan, kejam!” tulis Rose Lily.

“Ni bukan hanya meragut beg, rantai ni… ini dengan nyawa sekali dia ragut, pihak berkuasa tolong ambil tindakan,” kata Azif Omar.

No comments