Terkini

Video : Wanita Bogelkan Teman Lelaki Di Kedai Emas

WANITA lazimnya ‘terliur’ dengan barangan mewah dan sebahagian besar kaum Hawa menyimpan keinginan untuk memiliki barangan yang diingini walaupun terpaksa melakukan aksi unik.

Video : Wanita Bogelkan Teman Lelaki Di Kedai Emas

Beitulah yang dilakukan wanita dii China ini sanggup buat perkara yang tidak diduga dengan menanggalkan seluar kekasihnya semata-mata mahu teman lelakinya membelikan barangan dihajatinya tersebut.

Bagaimaapun apa yang dilakukan oleh wanita tersebut mencetuskan kritikan daripada netizen di negara berkenaan apabila ramai menyifatkan tindakan itu sebagai agak keterlaluan dan memalukan maruah lelaki.

Video yang dimuat naik menerusi laman YouTube itu menunjukkan wanita tersebut sanggup merengek untuk memaksa kekasihnya membelikan perhiasan berjenama terkenal dengan harga sangat mahal.


Dalam video pendek yang berdurasi selama 42 saat itu memaparkan kekasihnya dilihat kurang bersetuju sebelum wanita tersebut nekad memegang dan menarik seluar kekasihnya sehingga jatuh sedikit.

Tanpa perasaan malu, dia terus memohon agar dibelikan barang perhiasan itu. Kekasihnya yang menanggung aib akibat tindakan wanita itu lantas terpaksa membelikan barang kemas itu.

No comments