Terkini

Viral DiMedia Sosial Video Seks Pasangan Gay DiBilik Air Gimnasium Wangsa Walk

KUALA LUMPUR: Sebuah rakaman menjijikkan memaparkan dua lelaki melakukan hubungan seks di dalam tandas yang didakwa di sebuah pusat membeli-belah, di sini, viral di laman sosial sejak semalam.

Viral DiMedia Sosial Video Seks Pasangan Gay DiBilik Air Gimnasium Wangsa Walk

Video tersebut dipercayai dirakam di tandas yang terletak di sebuah pusat senaman atau gimnasium Wangsa Walk, sebelum ia dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook bernama Lee Lee.

Berdasarkan video berdurasi 33 saat itu, ‘pasangan’ berkenaan yang sedang melempias nafsu songsang tidak menyedari bahawa aksi mereka telah dirakam oleh individu lain.

Perakam dilihat menyelinap masuk secara senyap ke dalam tandas tersebut, sebelum merakam aksi dua lelaki ‘sado’ itu menggunakan telefon bimbit.

Video tersebut yang dimuat naik di portal Moretify, sehingga kini dikongsi lebih 9,000 pengguna media sosial.


Seorang pengguna media sosial bagaimanapun mengakui bahawa adegan seks pasangan sejenis yang dilakukan di dalam tandas bukan perkara baharu.

“2 lelaki melakukan seks di dalam tandas bukan perkara baharu, sebelum ini saya pernah melakukan (seks di dalam tandas) tetapi tidak selesa. (Jadi), saya sentiasa mengadakan seks di dalam tandas Orang Kurang Upaya (OKU) kerana ruangnya lebih besar,” dakwa seorang pengguna media sosial.



- mD

No comments