Terkini

Mira Filzah Digelar Muslimah Jadian Gara-gara...

Kesian pun ada, nak gelak pun ada juga dengan pelakon baru meletop Mira Filzah ni.. Mira memang cukup terkenal dengan imej seorang wanita muslimah.. Terbaru, Mira keluarkan kenyataan tegas dengan pendirian untuk tidak akan menyentuh mana-mana pelakon lelaki ketika berlakon..

Mira Filzah Digelar Muslimah Jadian Gara-gara...
Mira Filzah Digelar Muslimah Jadian Oleh Netizen

Sebabkan Mira keluarkan kenyataan macam tu, ramai netizen yang gelar Mira ini adalah seorang ‘Muslimah Jadian’.. Amboi, u’olls semua ini kejam betul tau, kesian kat Mira, baru nak ‘bajet-bajet’ alim dah kena kecam..

Ada betulnya juga apa yang netizen cakap tu, kalau dah betul tak mahu bersentuhan dengan pelakon lelaki.. Itu memang satu perkara yang sangat bagus dan disokong.. Tapi, lebih baik Mira tak payah terlibat dengan dunia hiburan sekali, kalau dah alang-alang nak bajet jadi alim..

Setiap kali Mira keluarkan kenyataan, memang minta dicaci maki saja oleh netizen.. Iyerlah, macam dia sorang saja pelakon wanita yang tak bersentuhan dengan pelakon lelaki.. Tak silap Miss A, pelakon Mia Ahmad pun tak bersentuhan dengan pelakon lelaki..

Tak ada la kecoh macam Mira ini sangat.. Suka sangat cari publisiti murahan, kan dah dapat gelaran baru.. Bertabah jelah dik non oit, dah terlibat dalam indutri hiburan ini.. Bukan semua orang suka dengan sikap ‘bajet' alim’ Mira ini.. - MissA/UtaraNews.com

No comments