Terkini

Komen Harith Iskandar Tentang Ulasan Ahmad Maslan

Pelawak, pengacara, penulis, pelakon, jurulatih dan pengarah Harith Iskander telah menulis di laman sosialnya berkenaan isu #2kerja yang dibangkitkan oleh Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Ahmad Maslan.

Komen Harith Iskandar Tentang Ulasan Ahmad Maslan
"Waktu kerja saya 16jam sehari", kata Harith


Status Ahmad Maslan yang menarik perhatian Harith.


Harith telah menulis;

"Saya adalah seorang pelawak, pengacara, penulis, pelakon, jurulatih dan pengarah. Itu tidak bermakna saya mempunyai enam pekerjaan. Ini bermakna saya lakukan enam perkara yang berbeza.

"Dalam konteks seorang kakitangan kerajaan anda boleh mengatakan saya memegang enam jawatan berbeza.

"Pekerjaan adalah sesuatu yang anda lakukan setiap hari sepanjang hari. Jadi bagi seseorang untuk mempunyai dua pekerjaan yang bermakna mereka bekerja minimum 2 x 8 jam syif sehari.

"Itulah 16 jam waktu bekerja. Satu hari."



dipetik dari mediahiburan

No comments