Terkini

Penyokong bola sepak Kedah tak makan "rasuah" tetap nak Najib Undur

Sebuah video berdurasi 1minit 21 saat dimuat naik ke laman Facebook Kelab Che Det menunjukkan peminat bola sepak Kedah menyanyikan lagu "Kami Nak Najib Undur'"sewaktu berlangsungnya perlawanan bersama Terengganu di Stadium Darul Aman di Alor Setar malam tadi.

Video ‘Kami Nak Najib Undur’ di laman Facebook Kelab Che Det dimuat naik kira-kira jam 11.00 pagi tadi sudah mendapat lebih daripada 350 perkongsian dan tontonan hampir 20,000. 

Video nak dimuat naik kira-kira jam 11.00 pagi tadi sudah mendapat lebih daripada 350 perkongsian dan tontonan hampir 20,000.

Dalam perlawanan persaingan Liga Super malam tadi, Kedah berjaya menewaskan Terengganu dengan jaringan 1-0.

Admin Facebook penyokong Tun Dr Mahathir Mohamad itu mendakwa, walaupun 10,000 tiket percuma diberikan secara percuma kepada rakyat Kedah namun peminat bola sepak masih lagi memprotes dengan iringan lagu mendesak Datuk Seri Najib Razak bergema di stadium berkenaan.

Awal bulan ini, Datuk Seri Mukhriz Mahathir yang popular di kalangan anak muda dan penyokong bola sepak Kedah disingkirkan sebagai menteri besar dan digantikan dengan Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah.

Turut dimuat naik dalam laman Facebook Kelab Che Det ialah satu kain rentang yang terpampang nama Mukhriz.

Sumber- The Malaysian Insider

No comments